جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمود لولاچیان موسسه در راه حق

حوزه/ رئیس هیأت مدیره موسسه در راه حق گفت: به برکت حوزه های علمیه و توجه خاص حضرت ولی عصر(عج) در حال حاضر 60 كشور مخاطبین این موسسه بوده و از جزوات آموزشی، تبلیغی و ترویجی آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمودلولاچیان در مراسم نکوداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس موسسه در راه حق که شب گذشته در این موسسه برگزارشد اظهارداشت: امروز خوشحالیم که با جمع کثیری از دوستان گذشته پنجاهمین سال تاسیس این موسسه مبارک را جشن می گیریم.

وی افزود: آنچه در اذهان عموم مردم از گذشته و دوران پایانی سرنگونی رژیم طاغوت نقش بسته است تلاش های خالصانه طلاب و فضلای آن دوران و اساتید و بزرگان امروز حوزه های علمیه است.

لولاچیان ادامه داد: در گذشته تنها نشریه مکتب اسلام بود که مطالبی را چاپ و در اختیار افراد قرار می داد، ولی این موسسه به همت طلاب جوان و سخت کوش آن زمان ممتازینی را برای نظام تربیت کرد.

وی با اشاره به تاسيس موسسه در راه حق در سال 43 اظهار داشت: اين موسسه توسط آيت‌الله خرازی، آيت‌الله استادی و برخي از فضلا و اساتيد حوزه علميه تاسيس شد.

وی تصريح كرد: موسسه در راه حق همواره مورد تاييد و تشويق مراجع بزرگ و امام خميني(ره) بود و اكنون نيز مقام معظم رهبری شناخت كافی درباره فعاليت‌هاي موسسه دارند.

رئیس هیأت مدیره موسسه در راه حق خاطرنشان كرد: مبارزه با شبهات و ابهامات موجود در جامعه و نشر معارف اسلامي و سيره اهل بيت(ع)‌ بين آحاد مردم از مهم‌ترين اهداف موسسه می باشد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha