جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رئیس جامعه المصطفی امروز جمعه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه جدید قم معرفی و خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته را ایراد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در مراسم معارفه امام جمعه جدید قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، آیت الله العظمی جوادی آملی، آیات حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، شاهرودی و خاتمی از اعضای خبرگان رهبری، امینی و حجج اسلام والمسلمین سعیدی ائمه جمعه قم، صالحی منش استاندار و جمعی از علما و فضلای حوزه و مدیران و روسای دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین  اعرافی به عنوان امام جمعه موقت قم در سخنانی اظهار داشت: وی فردی مومن، باتقوا و ولایتمدار است که در عرصه های گوناگون علمی و انقلابی، خدمات ارزشمندی را ارایه کرده است.

وی با بیان اینکه شهر مقدس قم برای سراسر کشور محور و اسوه است، تصریح کرد: با وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید، مردم و مسوولان کشور، نگاه  دیگری به قم و مردم مومن و ولایی این شهر دارند.

حجت الاسلام  والمسلمین تقوی همچنین از عدم اقامه نماز جمعه از سوی آیت الله ابراهیم امینی به دلیل کسالت خبر داد و گفت: آیت الله رضا استادی پذیرفته اند که همچون گذشته در کنار دیگر ائمه جمعه شهر مقدس قم در نوبت حضورشان نماز جمعه را اقامه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha