پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
12

حوزه/ در پنجمین جلسه تشکیل گروه علمی تخصصی عقاید و کلام حوزه علمیه اصفهان، اعضای هئیت رئیسه و دبیر این گروه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پنجمین جلسه گروه علمی تخصصی عقاید و کلام حوزه علمیه اصفهان با حضور بیش از 50 نفر از اساتید عضو، صبح امروز به ریاست حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه  اصفهان تشکیل شد.

در این جلسه پس از اخذ آراء اعضای گروه، 7نفر از اساتید شامل حجج اسلام نیازی، نصر، سالمی، خوشنویس، ملکیان، اصفهانی و رضایی به عنوان هیئت رئیسه گروه علمی تخصصی عقاید و کلام حوزه علمیه اصفهان انتخاب شدند.همچنین، حجت الاسلام رسول ملکیان اصفهانی  به عنوان دبیر گروه انتخاب گردید.

دبیر گروه علمی تخصصی عقاید و کلام حوزه علمیه اصفهان در حاشیه این جلسه، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»  در شرح وظایفی که توسط معاونت آموزش و پژوهش حوزه اصفهان برای این گروه تعیین شده است، گفت: برنامه ریزی آموزشی، طراحی سئوالات امتحانی، گزینش اساتید عقاید اسلامی، برگزاری نشست های علمی و همایش ها و کرسی نظریه پردازی، آموزش ضمن خدمت اساتید و ... از جمله وظایف این گروه است که مقرر شد با تشکیل جلسات مستمر این امور پیگیری گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha