دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 344631
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
حجت الاسلام عسکر دیرباز

حوزه/ رئیس دانشگاه قم از برگزاری کنگره شهدای دانشجو در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت­الاسلام والمسلمین  عسگر دیرباز، امروز در نشست خبری کنگره شهداء دانشجو که  در قم برگزار شد، هدف از­تشکیل و برگزاری­ این کنگره را زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطرۀ شهدا در طول 8 سال دفاع از ارزش ها دانست.

 رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه استان قم میزبان­کنگره شهدا دانشجو و دانشگاه قم به عنوان دبیر این کنگره انتخاب شده است، از برگزاری این­کنگره در 28 بهمن ماه با  حضورخانوادۀ معظم شهداء، ائمه جمعه و مسؤلین بنیاد شهید خبر داد.

حجت­الاسلام والمسلمین دیرباز اظهار داشت: برگزاری مسابقات طراحی­ و بلاگ نویسی در مورد آثار و وصیت­نامه شهداء، معرفی شهدای دانشجوی شاخص، رونمایی از تمبر یاد بود شهداء دانشجویی، رونمای ازکتاب اعلام ویژه شهداء دانشجو  و انتخاب خیابان به نام این شهداء از جمله برنامه های این­کنگره است.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به این­که تا کنون 168 دانشجوی شهید در قم شناسایی شد، افزود: کنگره شهدای دانشجو در ادامه جبهه فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد شهدای ترور هسته­ای کشور است و رکن این کنگره هم خانواده شهداء می باشند.

وی با بیان اینکه همه دانشجویان می توانند  در­این کنگره شرکت کنند، ­خاطر نشان ساخت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم و دریادار امیر سیادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از جملۀ سخنرانان کنگره شهداء ­دانشجویی می­باشند.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha