سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
قاری قران

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث در حوزه استان، 7 اسفند ماه، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام کشوری دلاور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآنی و عترت و زمینه سازی برای انس هر چه بیشتر طلّاب علوم دینی با معارف نورانی ثقلین، ششمین دوره سراسری مسابقات قرآن و حدیث برگزار می گردد.

وی، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فضای انس دائمی با قرآن و حدیث در بین طلّاب، تشویق طلاب به حفظ و فهم معارف قرآن و حدیث، شناسایی و بکار گیری طلّاب نخبه در زمینه مهارت ها و تخصص های قرآنی و حدیثی و بهره گیری از آنها در راستای پیشبرد برنامه های آموزشی، تبلیغی و ترویجی و همچنین زمینه سازی برای ارتقاء سطح قرآنی و حدیثی طلّاب اعلام کرد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته های تفسیر، حفظ ، ترجمه و قرائت قرآن، حفظ حدیث، معارف حدیث، معارف ادعیه، اذان، دعاخوانی و فرازخوانی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

حجت الاسلام کشوری یادآور شد: در این دوره از مسابقات ملاک ارزیابی و تعیین نفرات برتر بر اساس معیار ممتاز، عالی و خوب می باشد و جوائزی نیز به افراد  حائز رتبه اهداء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha