پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
15

حوزه/ آموزش و پرورش باید با همکاری موثر حوزه های علمیه، نسل جوان و نوجوان را در برابر تبلیغات سوء ماهواره ها، رسانه ها و مکاتب انحرافی ایمن سازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، پیش از ظهر امروز در دیدار مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و اعضای کارگروه کمیته استانی همکاری ها، در دفتر امام جمعه رشت، با اشاره به ضرورت تربیت دینی دانش آموزان، گفت: همکاری و همگرایی روحانیت در کنار معلمان، هدف آرمانی انبیاء را محقق می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، همکاری حوزه و آموزش و پرورش را در تربیت دینی فرزندان ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت دانسه و تصریح کرد: این همکاری ها بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رشت با بیان این که علم باید در کنار پرورش و تربیت باشد، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه از صدر اسلام تاکنون، علم را در کنار تربیت داشته اند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت آینده سازان جامعه، ابراز داشت: دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت کشور در الهی ساختن و مفید بودن دانش آموزان نقش بسیار موثری دارد.

آیت الله قربانی تاکید کرد: همکاری حوزه و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود، چرا که معلمان و روحانیون دو بازوی تکامل و پیشرفت جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش می تواند با همکاری موثر حوزه های علمیه، نسل جوان و نوجوان را در برابر تبلیغات سوء ماهواره ها، رسانه ها و مکاتب انحرافی ایمن سازد.

وی با بیان این که خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش، انسان ارزشی است، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در خنثی سازی تبلیغات و توطئه های دشمنان برای نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی، موفق است.

آیت الله قربانی یادآور شد: اگر ما تنها علم را در جامعه ترویج کنیم و عامل کنترل کننده ای برای آن نداشته باشیم، در این صورت جامعه را به شرایط سقوط می کشانیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش نیز در این دیدار گزارش از برنامه ها و فعالیت های این ستاد و کمیته های استانی ارائه داد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha