شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 347896
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
ائمه جماعات

حوزه/ سی و چهارمین همایش ائمه جماعات استان قم، عصر امروز درسالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،این همایش که به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و لطفی نیاسری مدیر کل صدا و سیمای استان قم سخنرانی کردند.

معاون جامعه مدرسین با اشاره به حادثه شنیع فرودگاه جده و تعلیق عمره  از سوی ایران گفت: بررسی که سه شنبه در مجلس صورت گرفت مشخص بوده این عمل تلذذ بوده است و نه تجاوز.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال این حادثه عمل زشتی بوده که از سوی رژیم آل سعود صورت گرفته و این یک تحقیق به ملت غیور است در نتیجه تصمیم به قطع عمره گرفته.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی اظهار داشت: اگر چه کارهایی از سوی رژیم سعودی درباره دستگیری عوامل این عمل زشت صورت گرفته؛ ولی هنوز این عمل آنها قطعی نشده و در هر حال مسئولین پیگیری نهایی نتیجه در مورد عمره هستند.

نماینده مردم  قم در مجلس شورای اسلامی، در ادامه به موضوع مذاکرات هسته ای با غربی ها نیز اشاره کرد گفت: مذاکرات هسته ای در راستای  توافقاتی مانند توافق بر سر آب سنگین اراک، به شرط طراحی جدید، سایت فردو که غنی سازی در آن قطع و تبدیل به یک مجموعه اطلاع رسانی شود و همچنین توافق کلی بر سایت غنی سازی نطنز و عدم توسعه مراکز و سایت های دیگر هسته ای با طرف غربی بوده است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha