دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جبهه فرهنگی

حوزه/معاون امور فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامی گفت: حدود 300 تشکل شاخص جبهه فرهنگی انقلاب در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد امروز چهارشنبه، در دیدار مسئولان تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب با آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 90 هزار تشکل مذهبی در سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد 300 تشکل شاخص محسوب می‌شود.

به گفته وی تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب از تشکل‌های فعال هستند که در طول سال برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی اجرا می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد: تشکل‌های مذهبی به ویژه تشکل‌های شاخص در برنامه‌های مهمی همچون اعتکاف، دعای ندبه، شب‌های قدر، ایام فاطمیه، اربعین و... نقش مهمی ایفا می‌کنند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارند و در صحبت‌های آغاز سال جدید در مورد حمایت از این تشکل‌های رهنمودهایی داشتند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با تشریح برنامه‌های چهارمین هم اندیشی تشکل‌های جبهه فرهنگی انقلاب در قم، خطاب به آیت‌الله جوادی آملی گفت: رهاورد ما از این هم‌اندیشی، فرمایشات شما خواهد بود که در طول سال مورد نظر قرار می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha