پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این که جانبازان، نماد مقاومت در راه دین، مکتب اسلام و عترت پیامبر (ص) هستندگفت: امروز متأسفانه تبلیغات سوئی علیه جوانان برای به انحراف کشیدن آنها انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در سالروز ولادت قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز، در دیدار با خادمان جانباز که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت: جانبازان، نماد و پرچم حقانیت، مقاومت در راه دین و مکتب اسلام و عترت پیامبر اعظم(ص) هستند.

وی با بیان این که چهره های جانبازان، خانواده های آنها و حضورشان در میان مردم، نشان می دهد نهضت ما صد درصد وابسته به مردم و برخاسته از مردم است، تصریح کرد: شما نشان می دهید که انقلاب از شماست و این انقلاب به سادگی تا امروز حفظ نشده؛ از این رو باید قدر آن را بدانیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها جانبازان را الگویی برای جوانان معرفی کرد و افزود: امروز متأسفانه تبلیغات سوئی علیه جوانان برای به انحراف کشیدن آنها صورت گرفته؛ شما جانبازان باید نشان دهید وقتی در راه مقدسی جان و جسم را تقدیم کردید، در عرصه کار، تلاش و عرصه های دیگر نیز با جدیت حضور دارید، پس باید جوانان را نیز در این مسیر با خود همراه سازید.

وی خاطرنشان کرد: خادمان جانباز در کنار مقام جانبازی خود، در محضر کریمه اهل بیت علیها السلام به زائران و مجاوران این بانو خدمت می کنند. شما باید در امر به معروف و نهی از منکر  و خدمت در آستان، الگویی برای همگان باشید و قدردان این انقلاب بوده، برای حفظ آن تلاش نماییم.

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم با اهدای لوح، از مقام خادمان جانباز در حرم مطهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha