شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام نکونام

حوزه/ امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اظهار نظر برخی مسئولان منطقه خلیج فارس برای کشاندن جنگ‌های نیابتی به مرزهای ایران ، گفت: کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران تنها نقشه ای خام و پوچ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، امروز در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، ، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان، نامگذاری سالروز میلاد حضرت امام حسین (علیه السلام) اظهارداشت: برقراری پیوند عمیق بین پاسداران با حضرت اباعبدالله حسین(علیه السلام)  و همواره در راه حضرت سیدالشهداء(ع) حرکت کردن، بیش از آن است که در بین مردم و عموم جامعه با این امام همام وجود دارد و این امر یکی از هدف از نامگذاری سوم شعبان، به عنوان روز پاسدار است.

امام جمعه شهرکرد افزود: به یقیین خدای متعال محبت امام حسین (علیه السلام) را در دل هر انسان برخوردار از ایمان قرار داده و ایمان و محبت به امام حسین(ع) لازم ، ملزوم، گره خورده و جدایی ناپذیر از هم هستند .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه پاسداران به واسطه این چنین نامگذاری خود را متعهد می‌دانند تا به معنای واقعی کلمه، پاسدار اسلام ، قرآن و ارزش‌های دینی باشند، تصریح کرد: عموم مردم با ابراز وفاداری و علاقه به امام حسین (ع) می‌کوشند در طول زندگی از راه و منش آن امام بزرگوار جدا نشوند، اما پاسداران ما عملاً در پاسداری از اسلام و حرکت در راه امام حسین (ع) قدم برداشته و بررسی منصفانه عملکرد سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز نشان می‌دهد که سپاه پاسداران حقاً و انصافاً در این راه قدم برداشته و ایستادگی کرده است.

این استاد حوزه،  یکی از علت‌های اصلی دشمنی کینه توزانه دشمنان با این نهاد مقدس را ناشی از همین حضور فعال و تأثیرگذار پاسداران در متن جامعه دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از عمق ایمان و اعتقاد گره خورده با نام و یاد امام حسین (ع)، وارد میدان مجاهدت و مقاومت شده و همین حضور فعال در بدنه جامعه موجب شده تا دشمنان با القائات  مسموم این نهاد مقدس را تضعیف و عملکرد آن را در متن جامعه کم رنگ جلوه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای نقشه و توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی به شدت خیز برداشته، به خبرهای مبنی بر تلاش بدخواهان ملت و برخی مسئولان منطقه‌ خلیج فارس برای کشاندن جنگ‌های نیابتی به مرزهای ایران اشاره کرد و افزود: کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران تنها  نقشه ای خام و پوچ است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر لزوم مهیا بودن و آمادگی مستمر نشان دادن در برابر دشمنان تصریح کرد: برای آن که دشمنان فکر نکند که خبرهایی بوده و خواب که دیده‌اند خواب خوشی است، چرا که نیروهای نظامی ما به ویژه پاسداران آمادگی مستمر داشته و همواره در مقابل هر نوع زیاده خواهی بیگانگان ایستادگی می کنند.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) استان سردار رضا محمدسلیمانی اظهارکرد: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، پرچم متبرک کربلای معلی در میدان امام حسین (علیه السلام) شهرکرد با حضور یگان های منتخب نیروهای مسلح استان، تعویض می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام)، افزود:‌این مراسم معنوی همزمان با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با حضور مسئولین استان، مقامات کشوری و لشگری و بسیجیان و امت حزب الله برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha