شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محسن غرویان

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص) گفت: امروز نائب امام زمان(عج) ما را به همدلی و همزبانی دعوت می‌کند و بهترین عبادت در ماه شعبان این است که منویات مقام معظم رهبری را عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) و با اشاره به ویژگی‌های منتظر واقعی گفت: شعار معروفی است که می‌گوید منتظر مصلح باید خودش صالح باشد.

وی با بیان اینکه انتظار واقعی انتظاری باطنی بوده و نباید تنها زبانی باشد افزود: نباید تنها در ماه شعبان و در نیمه شعبان صحبت از انتظار امام زمان(عج) باشد، بلکه باید در همه سال و در همه حالات منتظر بود و این انتظار نباید موقتی و مربوط به یک ماه و شب نیمه شعبان باشد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص) با اشاره به اینکه حکومت امام زمان(عج) بر اساس دین و ارزش‌های دینی است گفت: منتظران واقعی باید باطناً این ارزش‌ها را قبول داشته باشند و منتظر حکومت عدل علوی باشند که به دست امام زمان(عج) محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید وحدت و یکپارچگی را در پرتو نائب امام زمان(عج) حفظ کنیم تصریح کرد: مسئله ولی فقیه شانی از شئون امام زمان(عج) بوده و معنایش این است که اگر پیرو امام زمان(عج) هستیم باید پیرو نایب او نیز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان گفت: نائب امام زمان(عج) ما را به همدلی و همزبانی دعوت می‌کند و بهترین عبادت در ماه شعبان این است که منویات مقام معظم رهبری را حفظ کرده و از ایشان جلوتر و عقب‌تر نباشیم و از او پیروی کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha