سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
قرآن کریم

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله یثربی(ره) کاشان از موفقیت طلاب این مدرسه در مسابقات قرآنی و حدیثی خبر داد.

حجت الاسلام میرحبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به برنامه های تهذیبی و فرهنگی مدرسه آیت الله یثربی(ره)، گفت: اجرای طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری یکی از برنامه های فرهنگی این مدرسه می باشد که مورد استقبال طلاب قرار گرفته است.

معاون تهذیب مدرسه آیت الله یثربی(ره) کاشان به تجلیل از طلاب برتر اشاره کرد و ادامه داد: 55 نفر از طلاب برگزیده از نظر اخلاقی و تهذیبی  مورد تقدیر قرار گرفته اند.

وی، برگزاری نشست ها و برنامه های متنوع فرهنگی را از دیگر فعالیت های معاونت تهذیب مدرسه آیت الله یثربی(ره) اعلام کرد و افزود: جلسه بررسی هم اندیشی مسئولین مدرسه و طلاب و خانواده های آنان با حضور استاد اسماعیل زاده، برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه، تقدیر از ائمه جماعت، دریافت مجوز تلبس 30 نفر از طلاب بر اساس ضوابط اخلاقی و علمی و ... از جمله فعالیت های این معاونت می باشد.

حجت الاسلام میرحبیبی همچنین از موفقیت طلاب این مدرسه در مسابقات سراسری قرآن و حدیث خبر داد، گفت: مسعود غفاری فینی در رشته تفسیر سوره کهف و 110 حکمت حائز رتبه ممتاز کشوری شد، همچنین علیرضا بیاتانی در تفسیر جزء 30 رتبه ممتاز، حمیدرضا یونسی و کامران ظریفیان منش به ترتیب در معارف ادعیه و حدیث رتبه شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha