شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره رسانه ای اربعین

حوزه/ 22 شبکه ماهواره ای و 5 موسسه از کشورهای عراق ، ایران ، لبنان و کویت با مجموع 71 اثر ، در دومین جشنواره رسانه ای اربعین مشارکت دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شبکه ماهواره ای کربلا ويژه نوجوانان وابسته به آستان قدس حسینی ، دومین جشنواره بین المللی رسانه ای اربعین حسینی را برگزار خواهد کرد.

این جشنواره با محور های آثار برگزیده تلویزیونی (فیلم کوتاه و مستند ) ، گزارش های خبری و همچنین عکاسی و با موضوع پیاده روی میلیونی اربعین حسینی، در ماه شوال 1436 برگزار می گردد.

سید یاسر الحیدری مدیر شبکه ماهواره ای کربلاء در این باره اظهار داشت : هدف از برپایی این جشنواره تحکیم فرهنگ زیارت اربعین و بازگو نمودن فعالیتهایی است که در طول مسیر پیاده روی در کلیه شهرهای منتهی به استان کربلاء انجام می شود.

وی افزود : این جشنواره با تکیه بر اهداف معنوی و عاطفی موجود در زیارت اربعین، سعی در انعکاس مواردی همچون فداکاری، بخشش و مساعدت های اجتماعی دیده شده در مسیر پیاده روی را دارد.

سید یاسر حیدری ادامه داد : 22 شبکه ماهواره ای و 5 موسسه از کشورهای عراق ، ایران ، لبنان و کویت با مجموع 71 اثر ، دراین جشنواره مشارکت خواهند داشت.علاوه بر این ، هیئت داوران جشنواره ، از کلیه مسئولین شبکه های ماهواره ای ، موسسات رسانه ای و انجمن های تلویزیونی داخلی و خارجی نیز برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورده است.

وی درپایان خاطرنشان کرد : از برگزیدگان جشنواره با جوایزی ارزنده و از مشارکت کنندگان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha