سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به ضرورت اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی بر اساس آموزه های دینی، گفت: باید رفتارها و اعمالی که خداوند و امام عصر(عج) از ما نمی پذیرند را اصلاح و کنار بگذاریم.

حجت الاسلام  والمسلمین محمد رضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که ماه شعبان مقدمه ورود به ضیافت الهی است، گفت: مسلمانان و شیعیان باید با آمادگی کامل به استقبال میهمانی عظیم الهی بروند.

وی با اشاره به این که پیامبر(ص) در منزلت و فضیلت ماه شعبان می فرمایند "شعبان ماه من است و هر کس در این ماه روزه بدارد، بهشت بر او واجب می شود"، ابراز داشت: روزه داری، توبه و استغفار از اعمالی است که انسان می تواند برای ورود به ماه میهمانی خدا انجام دهد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با  بیان این که رمضان ماه بهره گیری معنوی و اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی است، بیان  داشت: در این ماه باید با قرآن باشیم و رفتارها و اعمالی که خداوند و امام عصر(عج) از ما نمی پذیرند را اصلاح و کنار بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در پایان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تهذیب نفس، کمک به هم نوع، دستگیری از نیازمندان و همچنین انس با قران است، لذا باید لحظات آن را قدر بدانیم، چرا که فرصت میهمانی خداوند و نشستن بر سر سفره الهی برای همگان فراهم است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha