دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روحانی کامپیوتر

حوزه/ رئيس مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني، از اجرای طرح «از اذان تا اذان» به منظور پاسخگويي به سوالات ديني در ماه مبارک رمضان خبرداد.

حجت الاسلام علي مخدوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه»، با اشاره به افزايش سوالات ديني و شرعي مردم در ماه مبارک رمضان گفت: اين مركز در ماه مبارک رمضان از تمام ظرفيت خود براي پاسخگويي به سوالات ديني هموطنان بهره ميبرد.

وي افزود: هم اكنون پاسخگويي به سوالات مخاطبان از طريق تلفن به صورت مستقيم و از طريق نامه و نامه الكترونيك انجام مي‏شود كه سعي ميكنيم در اين دو بخش پاسخ را در كوتاهترين زمان ممكن ارائه كنيم.

رئيس مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني خاطرنشان كرد: در بخش پيامك نيز فقط به سوالات شرعي پاسخ ميدهيم كه هموطنان مي توانند متن سوال به همراه نام مرجع تقليد خود را به سامانه پيامك 30009640 ارسال كنند و در كمتر از 24 ساعت پاسخ خود را دريفات نمايند.

حجت الاسلام مخدوم در ادامه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال علاوه بر افزايش كارشناسان تلفني، براي نخستين بار طرح «اذان تا اذان» را با هدف پاسخگويي از طريق محيط اتاقهاي گفتگو (چت روم) اجرا مي‏كند كه هموطنان مي‏توانند در فاصله اذان مغرب تا اذان صبح با ورود به تالارهاي گفتگوي اين مركز به نشاني www.askdin.com  و www.askquran.ir  و پايگاه اينترنتي مركز ملي پاسخگويي به سوالات دينيwww.pasokhgoo.ir    از طريق نشان‏واره (لوگوي) وارد فضاي گفتگوي بر خط (آنلاين) شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha