جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم امروز با حضور در مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری صبح امروز با حضور در مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از بخش های مختلف این مرکز از جمله خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های اطلاع رسانی این مرکز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این بازدید حجت الاسلام و المسلمین مولایی مدیر عامل خبرگزاری حوزه، ضمن خیرمقدم به مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد و در ادامه سردبیران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم را در جریان فعالیت های سامانه های خبری حوزه و نحوه تعامل و همکاری با دفاتر مراجع معظم تقلید، مراکز و بخش های مختلف حوزه قرار دادند.

خاطرنشان می شود، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در این بازدید بر لزوم تقویت خبرگزاری حوزه و اطلاع رسانی  از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه های علمیه تاکید کرد و خواستار همکاری بیشتر رسانه حوزه با سازمان تبلیغات اسلامی برای اطلاع رسانی از فعالیت های این سازمان شد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha