دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علمای جبل عامل

حوزه/ تجمع علمای جبل عامل از تلاش های صورت گرفته در راه مذاکرات هسته ای به ویژه تلاش های هیئت مذاکره کننده ایران و ایستادگی آنها در برابر استکبار جهانی تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای جبل عامل توافق هسته ای ایران را به جمهوری اسلامی ایران و تمام مسلمانان و مستضعفان جهان تبریک گفت.

علمای جبل عامل افزودند: این توافق حاصل صبر و حکمت و دیپلماسی ایرانی ها و یقین آنها به حق برخورداری از تکنولوژی صلح آمیز هسته ای است.

تجمع علمای جبل عامل از تلاش های صورت گرفته در این راه به ویژه تلاش های هیئت مذاکره کننده ایران و ایستادگی آنها در برابر استکبار جهانی تقدیر کرد.

در بیانیه علمای جبل عامل آمده: همین که رئیس جمهور صهیونیست ها از این توافق ناراضی است برای شناختن عظمت این دستاورد و اهمیت آن برای ایران کافی است؛ ایرانی که هیچ گاه مساله فلسطین را فراموش نکرد و همچنان نیز قدس قبله نخست آنها است و یاور مستضعفان و مظلومان است.

علمای جبل عامل افزودند: مرحله پس از توافق با مرحله پیش از آن فرق دارد و به رسمیت شناختن برنامه هسته ای ایران توسط جامعه بین الملل تاثیرات مثبتی بر تمام منطقه و مقاومت خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha