سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
علی فیاض از نمایندگان پارلمان لبنان

حوزه/ هدف ایران از این توافق چیزی نیست جز اینکه در کنار جوامع اسلامی و عربی بماند و عزت و اقتدار و استقلال خود را حفظ کند و در برابر دشمنان امت اسلام بایستد و البته ایران همچنان به سیاست مبارزه و استکبار ستیزی خود در کنار جوامع عربی و فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر علی فیاض عضو فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان گفت: پیروزی ایران در توافق هسته ای با قدرت های بزرگ جهان به واسطه منت نهادن آمریکا و هیچ کشوری بر سر ایران نیست بلکه حقی بود که ایران آن را با رهبری و سیاست های حکیمانه و فداکاری ملت خود گرفت و تثبیت کرد و توانست با این اقدام خود الگوی مناسبی به کشورهای اسلامی و عربی برای حفظ کرامت و سیادت و عزت خود ارائه کند.

وی افزود: هدف ایران از این توافق چیزی نیست جز اینکه در کنار جوامع اسلامی و عربی بماند و عزت و اقتدار و استقلال خود را حفظ کند و در برابر دشمنان امت اسلام بایستد و البته ایران همچنان به سیاست مبارزه و استکبار ستیزی خود در کنار جوامع عربی و فلسطین ادامه خواهد داد و ثمرات این توافق هسته ای در نهایت به سود جوامع ما و قدرت و عزت جهان اسلام خواهد بود.

فیاض ادامه داد: ایران همچنان در کنار ملت های مظلوم و ستمدیده و نیروهای مقاومت منطقه خواهد ماند و در این زمینه لازم است تمام لبنان ها تلاش کنند از این تحولات استفاده کنند به ویژه با توجه به اینکه جامعه ما از ضعف اقتصادی و امنیتی و سیاسی رنج می برد.

وی از تمام لبنانی ها خواست با هر گرایش سیاسی که دارند از این فرصت فراهم شده استفاده کنند و دست دوستی به سوی ایران دراز کنند؛ چرا که ایران همواره در جهت منافع ملت لبنان گام برداشته و همچنان نیز بر همین موضع استوار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha