چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام اختری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با اشاره به روند تصویب و ابلاغ مصوبات اجلاس عمومی این مجمع گفت: برای عملیاتی شدن مصوبات، برنامه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خصوص برگزاری ششمین اجلاس عمومی این مجمع گفت: در حد توان مان زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا اهداف مورد نظر در برگزاری این اجلاس را محقق کنیم و دوستان مان در این زمینه زحمات زیادی را متحمل شدند و تا الان برنامه ها به خوبی پیش رفته است به طوری که سخنرانی های افتتاحیه از قوت و اتقان بالایی برخوردار بود و ارزیابی ها و بازدیدهای ما حاکی از موفقیت کمیسیون های تخصصی دارد.

وی افزود: امیدواریم مجموعه تلاش های انجام گرفته، نتایج و دستاوردهای خوبی داشته و بتوانیم با همکاری و همیاری پیروان اهل البیت(ع) در کشورهای مختلف و موسسات و مجموعه هایی که در جاهای مختلف تلاش دارند، همکاری و هم افزایی بیشتری را تجربه کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام درباره عملیاتی شدن یا نشدن مصوبات این اجلاس گفت: اجلاس عمومی هر 4 سال یکبار برگزار می شود و در هر اجلاس، پیشنهادات و انتقادات و برنامه هایی که پیش بینی می کنند در کمیسیون ها مطرح و سپس جمع آوری و بعدا در نشست عمومی اجلاس خوانده و مصوب میشود. سپس این مصوبات در شورای عالی مطرح می شود تا آنهایی که فورا قابل اجراست، به اجرا در آید و آنهایی که نیازمند زمینه هایی است، تلاش می شود تا زمینه هایش به وجود بیاید. برای اجرا نیز ، شواری عالی، مصوبات را به دبیرکل ابلاغ می کند تا آنها را به اجرا در آورد و در این اجلاس نیز همین روند انجام خواهد شد و برای عملیاتی شدن مصوبات، برنامه داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha