شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/ مدیربنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی از برگزاری نشست علمی "سبک زندگی، همدلی و هم زبانی " با حضور علمای شیعه و سنی، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین شریعتی تبار، امروز با اعلام برگزاری نشست علمی "سبک زندگی ، همدلی و هم زبانی"، گفت: ائمه جمعه و علمای برجسته اهل سنت استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در این نشست حضور خواهند یافت.

مدیر بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی با اعلام این که در مراسم افتتاحیه نشست آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و در آیین اختتامیه آیت الله واعظ زاده خراسانی سخنرانی خواهند کرد، افزود: مقالات رسیده نیز در دو کمسیون با حضور علمای شیعه و سنی به بحث و بررسی گذاشته می شوند.

وی با اشاره به این که در این نشست از کتاب سبک زندگی رونمایی خواهد شد، ادامه داد: امروز با توجه به تحرکات داعش و گروه های تروریستی در کشورهای اسلامی، نیاز به همدلی وهم زبانی بین مسلمین وجود دارد و براساس آموزه های قرآن و سیره اهل بیت(ع) باید مراقب شیطنت های استکبار که به دنبال نفاق است باشیم.

برپایه این گزارش، نشست "سبک زندگی ، همدلی و همزبانی "، یکشنبه ، یکم شهریور ماه، ساعت 9 صبح در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha