جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر بهداشت با مراجع  و علما

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با قدردانی از خدمات وزارت بهداشت، گفتند: اقدامات دولت در زمینه خدمات سلامت، مردم را امیدوار کرده است اما باید تلاش های روزافزون بیشتری نیز صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر هاشمی وزیر بهداشت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشتند: وزارت بهداشت اقدامات خوبی داشته، اما صددرصد نیست و باید در راستای بهبود مشکلات گام بردارید.

ایشان بر لزوم اجرای اقدامات با اعتقادات دینی تاکید کردند و گفتند: جامعه خدمات وزارت بهداشت را مشاهده می کند و قدردان خواهد بود.

معظم له با اشاره به پیشرفت های عرصه پزشکی در ایران، ابراز داشتند: برخی از افراد جامعه برای درمان خود به خارج از کشور سفر می کنند در حالی که جامعه پزشکی کشور پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است.

این مرجع تقلید افزودند: فرهنگ سفر به خارج از کشور برای درمان را تغییر دهید.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بر لزوم اهتمام به بهسازی و احداث بیمارستان ها تاکید کردند و گفتند: اقدامات دولت در زمینه خدمات سلامت، مردم را امیدوار کرده است اما باید تلاش های روزافزون بیشتری نیز صورت بگیرد.

ایشان همچنین بر ضرورت توجه به معیشت و اقتصاد خانوار ایرانی تاکید کردند و گفتند: وضعیت اقتصادی مردم و به خصوص کارگران با فرزندآوری تناقض دارد.

معظم له افزودند: با گفتن و شنیدن هم کاری از پیش نمی رود و باید اقدامات اساسی انجام داد.

این مرجع تقلید در پایان با انتقاد از خدمات بیمه های درمانی در کشور، گفتند: برخی شرکت های بیمه ای به کار تجارت می پردازند در حالی که وظیفه خدمت رسانی به مردم دارند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha