یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
انفجار کرانه و ابوصبیع

حوزه/ دو جمعیت الوفاق و العهد اعلام کردند ما همچنان به پرهیز از خشونت در انقلاب و مبارزه مسالمت آمیز و آرام برای تحقق اهداف مشروع مردم بحرین و رسیدن به آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی و تاسیس حکومت دموکراتیک پایبند هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جمعیت های "الوفاق" و "العمل الوطنی الدیموقراطی" بحرین انفجار تروریستی دو منطقه کرّانه و ابوصبیع را محکوم کردند.

عصر روز جمعه 6 شهریور دو انفجار تروریستی در این مناطق رخ داد که منجر به کشته شدن یک پلیس و جراحت چند نفر دیگر شد.

دو جمعیت مذکور با صدور بیانیه های جداگانه در روز شنبه اعلام کردند ما همچنان به پرهیز از خشونت در انقلاب و مبارزه مسالمت آمیز و آرام برای تحقق اهداف مشروع مردم بحرین و رسیدن به آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی و تاسیس حکومت دموکراتیک بر اساس احترام به حقوق بشر و قانون شهروندی برابر پایبند هستیم.

جمعیت وعد علاوه بر این از نظام بحرین و نیروهای سیاسی خواسته به اصل گفتگو در جهت رسیدن به توافق سیاسی ملتزم باشند تا از ایجاد فضای امنیتی و بحران های منطقه ای جلوگیری شود.

جمعیت های انقلابی و همچنین رهبران قیام بحرین همچون شیخ عیسی قاسم و شیخ علی سلمان از آغاز انقلاب در سال 2011 تا کنون همواره بر ضرورت مسالمت آمیز بودن انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه تاکید کرده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha