جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اسحاق فیاض

حوزه/ حضرت آيت الله اسحاق فياض با اشاره به آثار مثبت و مفيد تعامل بين دو حوزه نجف و قم گفتند: اين دو حوزه هدف واحدي را دنبال مي كند و تداوم ارتباط و تعامل بين فضلا و علماي نجف و قم در پاسداري از مباني ارزشي وديني وتقابل با دشمنان اسلام بسيار مؤثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه حج، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ، در ادامه ديدارهاي خود با فضلا، علما و مراجع عظام تقليد در حوزه علميه نجف اشرف ، با حضرت آيت االله اسحاق فياض درباره مسائل جاري جهان اسلام و ارتباط بين دو حوزه علميه قم و نجف اشرف ديدار و گفت وگو كرد.

در ابتداي اين ديدار كه حجت الاسلام احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف و جمعي از همكاران بعثه نيز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني گزارش كوتاهي از برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي بعثه در عراق و افق هاي پيش رو ارائه كرد.

حضرت آيت الله اسحاق فياض نيز با آرزوي موفقيت براي بعثه مقام معظم رهبري در اجراي برنامه هاي فرهنگي براي زايرين ايراني ، خواستار تعامل هر چه بيشتر حوزه هاي علميه نجف و قم شدند.

اين مرجع تقليد با اشاره به آثار مثبت و مفيد تعامل بين اين دو حوزه اظهار داشتند: اين دو حوزه هدف واحدي را دنبال مي كند و تداوم ارتباط و تعامل بين فضلا و علماي نجف و قم در پاسداري از مباني ارزشي وديني وتقابل با دشمنان اسلام بسيار مؤثر خواهد بود .

امام خمینی(ره)، باعث احیای کرامت انسانی شد

حضرت آيت الله فياض در ادامه اين ديدار با گرامي داشت ياد وخاطره امام خميني (ره ) بنيانگذار انقلاب اسلامي، گفتند: امام راحل معادلات جهاني را به هم زد و باعث احياي كرامت انساني در جامعه اسلامي شد و به همين دليل همچنان از محبوبيت بالايي نزد مردم برخوردار هستند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha