یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله صافی گلپایگانی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خواستار مبارزه و پیشگیری از گسترش معضلات امروز جامعه اسلامی از جمله اعتیاد و بیکاری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید عصر امروز  در دیدار اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهارداشتند: تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از انقلاب اسلامی از ابتدای کار خود با عنایت و توجهات عموم جامعه همراه بوده است و این همراهی و همیاری تا به امروز به واسطه خدمت رسانی صادقانه این نهاد انقلابی جاری بوده است.

معظم له با بیان اینکه اقدامات و تلاش های خدمتگزاران مردم در کمیته امداد امام خمینی(ره) قابل توجه و شایسته تقدیر می باشد، افزودند: آنچه مسلم است با توجه به اوضاع اقتصادی و بروز مشکلات اجتماعی در بدنه جامعه بسیاری از خانواده ها را با مشکلاتی مواجه کرده است که این رسالت و وظیفه این کمیته را چندان می کند و نیاز است همین تلاش ها و خدمت رسانی ها در گستره بیشتری رقم بخورد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ادامه دادند: مطمئن باشید تلاش ها و عنایت شما در کمیته امداد و مسئولیت شما در قبال مستضعفین جامعه در ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم روحی فداه قرار دارد، بنابراین برای جلب رضایت بیشتر حضرت بیش از پیش تلاش کنید.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان خواستار مبارزه و پیشگیری از گسترش معضلات امروز جامعه اسلامی از جمله اعتیاد و بیکاری شدند.

در ابتدای این دیدار مهندس پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گزارشی از فعالیت های نیمه نخست سال جاری ارائه داد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha