سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ رونمایی از نزدیکترین مکان به مضجع شریف حضرت معصومه(س)

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: وقتی در کلام امام معصوم(ع) این مکان مقدس وسیله بهشت را برای زائران فراهم کرده است وظیفه خادمان این بارگاه بسیار سنگین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، صبح امروز در آئین رونمایی از ضریح جدید نزدیک ترین مکان به حضرت معصومه(س) که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد گفت: امام معصوم(ع) زیارت این بانوی کریمه را توصیه کرده و پاداش آن را بهشت معرفی کرده است لذا وقتی این مکان مقدس وسیله بهشت را برای زائران فراهم کرده است وظیفه خادمان این بارگاه بسیار سنگین خواهد بود، که البته این خدمت ها نیز توفیق بزرگی است.

تولیت آستان مقدس با اشاره به شناسایی این مکان شریف از زمان تولیت آیت الله مسعودی گفت: در زمان توسعه ضلع جنوبی با نظر کارشناسان این مکان نزدیک ترین محل به مضجع شریف حضرت معصومه(س) شناسایی شده است و امروز می توانیم خدمتی جدید به زائران ارائه دهیم.

وی با ابراز امیدواری از قبولی این خدمتگزاری به فاطمه معصومه(س) گفت: از جمله این تسهیلات، فراهم نمودن محل زیارتی برای زائران خانوادگی است تا خانواده ها  بتوانند با حضور در شبستان نجمه خاتون این مکان مقدس را زیارت کنند.

حجت ااسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به فاجعه منا و کشته شدن جمع زیادی از حجاج به دلیل بی کفایتی آل سعود و سخنرانی رهبر معظم انقلاب خطاب به آل سعود گفت: اگر نهیب ایشان نبود کشورهای دیگرنیز برای اینکه به جنازه های حجاج خود دسترسی داشته باشند اقدامی نمی کردند، دنیای اسلام در خواب رفته ولی رهبری آنها را بیدار کرد و امروز آنها نیز آل سعود را مورد مواخذه قرار می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha