سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبلیغ در زندان

حوزه/ مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان با اشاره به این که به ازای هر ۲۵۰ مددجوی زندان های استان، یک روحانی فعالیت دارد، گفت: مبلغان در ایجاد امنیت روحی و آرامش روانی زندانیان نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، محمد علی محمدی، امروز در نشستی با معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با اعلام این که هم اکنون به ازای هر ۲۵۰ مددجوی زندان های استان یک روحانی فعالیت دارد، گفت: مبلغان در ایجاد امنیت روحی و آرامش روانی مددجویان(زندانیان) نقش بسزایی دارند و حضور آنها در بین مددجویان مایه آرامش معنوی است.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان ادامه داد: از چهار سال گذشته تاکنون بیش از ۱۲۰ مبلغ اعزامی از قم، با حضور و تبلیغ در بین مددجویان استان، خدمات ارزنده ای را به جامعه زندانیان اراده داده اند.

وی خاطرنشان کرد:طرح "نیایشگه نور" نیز در ۲۰۰ اتاق از زندان های استان لرستان اجرا شد که در این طرح کتب و ادعیه دینی همراه با سایر فعالیت های معنوی به زندانیان ارائه شد.

محمدی در پایان با اشاره به این که امسال بیش از ۳ هزار جلد کتاب و ادعیه قرآنی و ۵ هزار بسته فرهنگی بین مددجویان زندان های استان توزیع شده است، گفت: تربیت ۱۰۰ مددجوی حافظ یک تا ۲۰ جز قرآن کریم نیز از جمله اقدامات ارزشمند اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان در حوزه گسترش فعالیت های قرآنی است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha