پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشمند

حوزه/ استاد حوزه گفت: برخی ادعای نوکری امام حسین(ع)و حضرت مهدی(عج)را دارند ، اما در پشت صحنه کارهایی می کنند که تناسبی با این دستگاه ندارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند، امروز در محفل عزاداران حسینی اظهار کرد: کسی که در راه امام حسین(ع) قدم می گذارد دیگر نباید منحرف گردد، باید مانند رسول ترک ها ها باشد که یک بار برای همیشه کارهای خلاف را کنار بگذارد.

وی شفافیت و پرهیز از ریاکاری در برخورد با دیگران را بسیار مهم خواند و گفت: برخی ادعای نوکری امام حسین(ع)و حضرت مهدی(عج)را دارند ، اما در پشت صحنه کارهایی می کنند که تناسبی با این دستگاه ندارد؛ اگر کاری زشت است چرا در خلوت و با دوستان خود انجام می دهیم اما در مقابل دیگران رعایت می کنیم؟!

استاد حوزه ، با بیان این که عزت دست خدا است، بیان داشت: از خدا و امام حسین(ع) باید بخواهیم سخنان ما را دلنشین کند تا بر مردم اثرگذار باشد.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب توصیه فرمودند که طلاب باید به زبان عصر خود و زبان جوانان مسلط باشند، یادآورشد: طلبه ای که در جاهای مختلف منبر می رود باید ابتدا با زبان و طرز فکر مخاطبانش آشنا شود.

حجت الاسلام و المسلمین دانشمند افزود: غصه دنیا را نخورید، اگر به درد امام زمان(عج) بخورید و خوب نوکری کنید ایشان نیز مشکلتان را حل می کند؛ امام عصر(عج) می داند شما مستأجر هستید و چه گرفتاری هایی دارید.

استاد حوزه با تأکید بر این که بی اعتمادی نسبت به خدا شرک است، خاطرنشان کرد: این شرک چشمه جوشان را خشک می کند و دست به هرکاری بزنیم نتیجه نمی گیریم؛ خدایی که ابراهیم(ع) را از آتش نمرود نجات داد، آیا نمی تواند احتیاجات زندگی ما را برآورده کند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha