چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام رسول برگی

حوزه/ قدرت ولایت فقیه از مرز های جمهوری اسلامی ایران فراتر رفته و اگر امروز آیت الله العظمی خامنه ای لب تر کند، میلیون ها مجاهد جانشان را فدای اسلام خواهند کرد. این حقیقتی است که جهان باید بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام رسول برگی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حضرت آیت الله قاضی طباطبایی، در تبریز اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) منافقین فعالیت های خود را شدت دادند و با ظاهری اسلامی به جنگ حضرت امام علی(ع) آمدند.

وی با اشاره به این که علت اصلی جنگ هایی که در زمان حضرت امیرالمومنین علی(ع) به وقوع پیوست به خاطر نفوذ در مسلمانان و تحریف و تخریب اعتقادات آنان بود، گفت: مردم به خاطر جهل، عدم بصیرت و عدم دشمن شناسی، با نیت تقرب به پروردگار، به جنگ با امام علی(ع) قیام می کردند.

استاد حوزه علمیه تبریز، افزود: در زیارت عاشورا قبل از لعن بر قاتلین حضرت سیدالشهداء(ع)، بر کسانی لعن می کنیم که مقدمات این حادثه را 50 سال پیش ایجاد کردند.

وی، ولایتمداری را شرط پذیرش اعمل دانست و تصریح کرد: هیئت و مراسم عزداری که فاقد تبعیت ولایت فقیه باشد، هیچ گونه ارزشی نداشته و در آن هیئت ابن زیاد و یزید هم سینه می زند.

حجت الاسلام برگی ادامه داد:: قدرت ولایت فقیه فراتر از مرز های جمهوری اسلامی ایران بوده و اگر امروز آیت الله العظمی خامنه ای لب تر کند، میلیون ها مجاهد جانشان را فدای اسلام خواهند کرد. این حقیقتی است که جهان باید بداند.

وی یادآور شد: آیت الله شهید قاضی طباطبایی شخصیتی بود که در اثر مجاهدت ها، روشنگری ها و ولایتمداری معروف به خمینی آذربایجان شده بود و تاثیرات بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت.

استاد حوزه علمیه تبریز در پایان افزود: این شخصیت والامقام اسوه و نمونه بارز یک فقیه مجاهد، بصیر و ولایتمدار است که باید مورد توجه تمام علماء و مسئولین قرار گیرد. ایشان یک الگویی تمام عیار اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha