شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم: ما با تروریسم می جنگیم چون می دانیم که کسی نمی تواند مدعی اصلاح در سوریه باشد امام تمام آن را با خاک یکسان کند و مردم آن را بکشد و چه کسی می تواند باور کند که غرب طرفدار حقوق بشر و دموکراسی است و در عین حال با عربستان هم پیمان است؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» گروهی از فعالان اروپایی که به لبنان سفر کرد اند با حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان دیدار کردند.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار گفت: با وجود تمام تبلیغات منفی که در مورد جنگ با تروریست ها علیه ما صورت گرفت، بر این باوریم که افکار عمومی در این مورد رفته رفته حق را به ما خواهد داد.

وی افزود: ما بر اساس روش انسانی خود با مسیحیان و ملی گراها در راه مقاومت در برابر اشغالگران هم پیمان شدیم و امروز تمام جهان شاهد الگوی اسلامی ما بر اساس دفاع از حف و گفتگو می باشد که در مقابل آن اسلام القاعده و عربستان قرار دارد که مبتنی بر قتل و کشتار می باشد.

معاون دبیرکل حزب الله ضمن خوشامدگویی به گروه اروپایی که داوطلبانه آمده اند تا شاهد واقعیت و حقیقت باشند گفت: مبانی حزب الله با غرب متفاوت است، چون حزب الله به جای منافع خود به مبانی و اصول می اندیشد و ما با تروریسم می جنگیم چون می دانیم که کسی نمی تواند مدعی اصلاح در سوریه باشد اما تمام آن را با خاک یکسان کند و مردم آن را بکشد و چه کسی می تواند باور کند که غرب طرفدار حقوق بشر و دموکراسی است و در عین حال با عربستان هم پیمان است؟ آنها زنان و کودکان فلسطین را می کشند با این توجیه که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

در این دیدار همچنین عمران خطیب مسئول هماهنگی گروه اروپایی از مقاومت و موضع آن در حمایت از سوریه و مبارزه با تروریست ها تشکر کرد و پس از وی لویس لوران نماینده سابق پارلمان بلژیک و سخنگوی گروه اروپای گفت: آمریکایی ها در مورد ما این گونه تبلیغات کرده اند که می خواهیم به خانه شیطان سفر کنیم، اما ما می گوییم به خانه حقیقت سفر کرده ایم چون مقاومت و حزب الله در مقابل اشغالگران ایستاده و ایستادگی شما در بابر تروریسم نیز در واقع دفاع از انسانیت و همزیستی ادیان است، امکا حاکمان غرب با وجود اینکه ادعای دروغین دفاع از دموکراسی را دارند، با تروریست ها هم پیمان شده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha