سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماندگاری

حوزه / رئیس مؤسسه سیره تفحص شهدا گفت: حادثه منا مهر دیگری بر بی لیاقتی رژیم آل سعود بود و امروز آل سعود، آل زیاد زمان است و دلیل آن جنایتی است که دریمن و منا به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری، درمراسم چهلمین روز درگذشت قربانیان منا که با حضور علما،روحانیون، مجاورین  و زائرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با بیان اینکه حادثه منا یک هشدار جدی برای رژیم آل سعود بوده، گفت:  اگر امت اسلامی فریاد امام راحل را در سال 66 جدی می گرفت که فرمود« رژیم آل سعود لیاقت خادم الحرمین بودن را ندارد» شاید این حادثه تکرار نمی شد.

رئیس مؤسسه سیره تفحص شهدا با اشاره به اینکه چندین حادثه در منا اتقاق افتاده،  ادامه داد:  باید این حوادث یک روزی پایان بپذیرد و مردم مسلمان منا  مانند مردم انقلاب یمن و ایران  اسلامی بیدار شوند و قبله اول مسلمین را از دست خائنین نجات دهند.

وی با بیان اینکه دلایل زیادی برعمدی بودن حادثه وجود دارد، گفت: رژیم ال سعود و یهود همه کار کرده اند تا این حادثه اتفاق بیافتد و این نشان دهنده عمق خباثت و رذالت آنها نسبت به مذهب شیعه و ملت مسلمان ایران اسلامی است.

 حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه این حادثه  اگر چه  ازتلخ ترین حوادث بوده است که به وقوع پیوست، اما برکاتی هم داشته، اظهار داشت: یکی از برکات آن این بود که همه جهانیان فهمیدند رژیم آل سعود  و یهود نه تنها مسلمان نیستند بلکه انسان هم نیستند.

وی افزود: خادم الحرمینی که با رژیم کودک کش فلسطین و غربیها می نشیند و نشست و برخاست دارد و کارهای حرام را علنا انجام می دهد چگونه می تواند خادم الحرمین باشد.

 رئیس مؤسسه سیره تفحص شهدا گفت: حادثه منا مهر دیگری بر بی لیاقتی رژیم آل سعود بود و امروز آل سعود ال زیاد زمان است و دلیل جنایتی است که دریمن و منا به وجود آورده است.

وی افزود: اگر اقتدار رهبر معظم انقلاب نبود معلوم نمی شد رژیم آل سعود چه برخورد و رفتاری با حادثه دیدگان منا داشته باشد و این همان اقتدارعلی گونه  است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سهراب IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    شما که حوزوی هستید هنوز بلد نیستید نام موسسه ای رو درست بنویسید اونوقت ادعای کذا وکذا دارید... موسسه تفحص سیره شهدا صحیح است نهسیره تفحص شهدا!!!!!!