یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کودکان/ روحانیون

حوزه/ مدیر مدرسه امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان استان فارس، از راه اندازی موسسه فرهنگی تبلیغی سلام، خبر داد.

حجت الاسلام بیات، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: موسسه فرهنگی تبلیغی سلام، به همت معاونت فرهنگی و همچنین طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع)، در شهرستان سپیدان راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) سپیدان ادامه داد: هدف از راه اندازی این مجموعه، ساماندهی فعالیت های طلاب تبلیغ کیفی در مساجد، محافل مذهبی به خصوص هیئت ها، کانون های فرهنگی و همچنین تشکیل نشست های چهره به چهره در دانشگاه ها و 150 مدرسه این شهرستان می باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی وبلاگ نویسی، کارگاه مطبوعات، روش بیان معارف دینی، حضور در روستاهای اطراف شهرستان، برگزاری کلاس های احکام و قرآن در دانشگاه های آزاد و پیام نور و ... از برنامه های این موسسه فرهنگی، تبلیغی به شمار می آید.

حجت الاسلام بیات بیان کرد: یکی از اقدامات جالب اعضای این موسسه، حضور در پیست اسکی فولاد کف شهرستان سپیدان که یک منطقه توریستی به شمار می آید و پاسخگویی به شبهات اعتقادی جوانان و خانواده ها است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) سپیدان افزود: دوره های نقد و بررسی فیلم های سینمایی مه مضمون آن قرآنی و مذهبی می باشد به همراه اکران و تحلیل توسط طلاب این مدرسه انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha