پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نظری منفرد

حوزه/ اعضای هیئت امنای موکب حضرت معصومه(س) در اربعین، عصر امروز با آیت الله العظمی مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید در قم، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد، گفت: موکب حضرت فاطمه معصومه(س) سال گذشته نیز در اربعین برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته، سال شروع این حرکت بود که خدمات خوبی به زائران ارایه شد و امسال نیز این خدمات با گستردگی بیشتری انجام می شود.

مدیر هیئت امنای موکب حضرت معصومه(س) گفت: فعالیت های این موکب و فعالیت های مرتبط با سیدالشهدا(ع) همیشه با عنایت و مشاوره مرجعیت عظام انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام اربعین حسینی(ع) 107 هزار نفر پذیرایی و 2 هزار نفر نیز در خود کربلا اسکان داده شدند.

وی گفت: این موکب تا 23 صفر برپا بود و از زائران نیز پذیرایی می کردیم؛ مواکب عراقی ها تا روز 21 صفر در نهایت جمع می شوند ولی قرار است این موکب زمان بیشتری در آن مکان برپا بماند و خدمت گذاری کند.

وی افزود: موکب به نام کریمه اهل بیت(ع) مزین بود، و امید است خدمات بیشتری انجام شود؛ در کنار اطعام، انجام فعالیت های فرهنگی از جمله وعظ و خطابه با حضور خطبای برجسته کشور همچون حجج اسلام صدیقی و میرباقری انجام می شود.

مدیر هیئت امنای موکب حضرت معصومه(س) گفت: برنامه ریزی برای دسته عزاداری به سوی حرم حضرت سیدالشهدا(ع) از دیگر برنامه های موکب خواهد بود؛ بیش از 200 نفر در این موکب به خدمت گذاری می پردازند که در امر حفاظت، کمیته فرهنگی و پذیرایی و... فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha