جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ ایجاد کنندگان و حامیان جریان های خشن و ترور، باید می دانستند دیر یا زود در گذر زمان همین مشکلات به سراغ شان خواهد آمد و امروز داعش بلای جان غربی ها شده است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد ، بامحکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در کشورهای مختلف از جمله بیروت و پاریس، اقدامات غربی ها و آمریکایی ها را عامل اصلی مشکلات امروزی که جهان گرفتار آن شده، دانستند و افزودند : برخی کشورهای زورگوی جهانی تصور می کردند با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری می توانند کشورهای اسلامی را دچار مشکل کنند و خودشان در گوشه ای در امن و امان باشند.

ایشان تصریح کردند : ایجاد کنندگان و حامیان این جریان های خشن و ترور، باید می دانستند دیر یا زود در گذر زمان همین مشکلات به سراغ شان خواهد آمد و امروز داعش بلای جان غربی ها شده است.

این مرجع تقلید  ادامه دادند : حوادثی که اخیرا در فرانسه رخ داد نتیجه عملکرد ناصواب و نا صحیح سردمداران این کشور است و غربی ها باید از این موضوع عبرت بگیرند.

 حضرت آیت الله حسین نوری همدانی تاکید کردند : اگر کشورهای غربی مثل فرانسه اجازه می دادند و تروریست ها را تقویت نمی کردند، ملت ها و دولت های سوریه و عراق داعش را ریشه کن می کردند.

ایشان امت اسلامی را به حفظ وحدت و هوشیاری در برابر نقشه های شوم دشمنان دعوت کردند و افزودند : کشورهای اسلامی باید بدانند تنها راهی که آنها را به عزت می رساند، حفظ وحدت و هوشیاری در برابر نقشه های شوم دشمنان است.

معظم له خاطرنشان کردند: مسلمانان نباید بنشینند تا کشورهای مستکبر به آنها حمله کنند و بعد آنها مشغول دفاع شوند، بلکه باید به گونه ای دارای قوت باشند تا بتوانند هر گونه خطری را دفع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha