شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / بیست و دومین یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و ۶ هزار شهید استان قم امشب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این یادواره که در مجتمع فرهنگی  امام خمینی(ره)  قم برگزار شد، روحانیون، جانبازان، خانواده شهدا، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و مردم شهید پرور قم حضور داشتند.

در ابتدای این یادواره سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن تشکر از مسئولین فرهنگی استان قم برای زنده کردن یاد و نام شهدا بیان کرد: شهید زین الدین همانطور که رهبری فرمودند از اسوه‌های 8 سال دفاع مقدس بودند و در این استان از این شهید بزرگ با عظمت نام برده می شود.

وی گفت: این تکریم‌ها گویای زنده بودن نام شهدا است و باید از کسانی که عَلَم ادامه نام شهدا را بر دوش دارند باید قدردانی کرد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)با اشاره به اینکه رزمندگان ما امروز از پشت دیوارهای شهرهای بزرگ ما تا هزاران کیلومتر در قلب جبهه استکبار پیش رفته و مبارزه می‌کنند گفت: شهدای مدافع حرم ما نشان می دهد که عملاً نام و رسم شهیدان زنده است و خدا را شاکریم که امروز همان شعله‌های دفاع از این ملت که در سینه زین الدین جوش می زد در سینه ملت ما زنده است.

در ادامه این یادواره سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: این شهیدان عزیز و سردار زین الدین اسطوره جاودانه فراموش نشدنی آنها، منشا عزت، آبرو، حیثیت، منزلت و اقتدار ما تا ابد هستند و ستاره های پرفروغی هستند که هرگز غرب نمی‌کنند.

وی بیان کرد: در تاریخ افرادی وجود دارند که مسیر سرنوشت ملت ها را تغییر می‌دهند و به آنها استقلال و آبرو می‌بخشند و پایه های یک تمدن را شکل می دهند و شهیدان ما و به خصوص گوهرهای گرانقدری از میان آنها که برجستگی‌های فوق‌العاده‌ای داشتند از این دسته هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: وقتی رهبری هشدار می‌دهند که پس از توافق هسته‌ای از مکر غربی‌ها نباید غافل شوید به دلیل شناخت رهبری از آنها است، در مقابل آنها باید قدرتمند بود و ایستادگی کرد.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha