سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نصوری

حوزه/ معاون ارتباطات و تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت گفت: امروز دشمن از خلاء معنوی بهره می برد و مسیر زوّار اربعین حسینی بهترین ظرفیت برای عضو گیری و تبلیغات شیطانی گروه های انحرافی است، بطوریکه سال گذشته موکب های زیادی را در طول مسیر برپا کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امشب  در گردهمایی اخلاقی و امنیتی طلاب زائر اربعین حسینی (ع) در مدرسه فیضه اظهارداشت: هر جا که فعالیت های دینی و اعتقادی کم بود و خلاء معنوی از سوی مراکز و مجموعه های متولی امر در مناطق مختلف کشور بوجود آمده، بدون تردید فتنه و جریانی انحرافی از آن خلاء سوء استفاده کرده و حرکتی را آغاز کرده اند.

استاد مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از مباحث مهدویت ، خود باعث بروز فتنه ها شده است، افزود: آنطور که باید و شایسته است از سوی طلاب و فضلا علاوه بر دروس اصلی و تخصصی خود که نسبت به آن تبحر و آگاهی لازم دارند، به مباحث مربوط به مهدویت پرداخته نشده است.

معاون ارتباطات و تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: امروز دشمن از همین کاستی بهره می برد و مسیر زوّار اربعین حسینی بهترین ظرفیت برای عضو گیری و تبلیغات شیطانی گروه های انحرافی است بطوریکه سال گذشته موکب های زیادی را در طول مسیر برپا کرده بودند.

حجت الاسلام نصوری گفت: مهمترین هدف و رسالت گروه های انحرافی « جریان سازی»، « مرجع سازی»، « علم سازی»، « طلبه سازی»، « حوزه سازی» است و طی این سالها فعالیت های گسترده ای را در کشورهای مختلف به ویژه کشور عراق شروع کرده اند.

وی خطاب به طلاب و فضلای حاضر در نشست ، تاکید کرد: در طول مسیر مراقب نیرنگ ها و فعالیتهای تبلیغی این گروهها باشید، چه بسا اگر با آگاهی هم وارد موکب های ایشان شوید بدون تردید از شما استقبال کرده و با الفاظ شیطانی و کارشناسی شده ضمن مباحثه با شما اگر مسلح به دانش کافی پیرامون مهدویت نباشید، بدون تردید در دامن آنان خواهید افتاد.

معاون ارتباطات و تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: طی سالهای اخیر و به ویژه موسم اربعین گروه های انحرافی دام های متعددی برای طلاب گذاشته اند که با بحث و مغلطه طلاب جوان و کم تجربه را به سمت خود جذب کنند، پس باید نسبت به محیط پیرامون آگاهی لازم را داشته باشید و علم و آگاهی خود را نسبت به مطالب مهدویت به روز گردانید.

حجت الاسلام نصوری در بخش دیگری از سخنانش به گروه های فعال و انحرافی موجود در عراق اشاره کرد و گفت: « جُند السماء»، « جریان یمانی»، « جریان صرخی»، « جریان امام الربّانی »، « فرقه القزوینی» و « جریان سلوکی» از جمله گروه های انحرافی حاضر در عراق هستند که سال گذشته « جریان یمانی » در طول مسیر نجف تا کربلا اقدام به برپایی موکب و عضو گیری از زوّار اربعین حسینی کرده بود.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha