سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سرهنگ قنبری

حوزه/ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم تصریح کرد: طلاب و روحانیون عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) مراقب باشند گروه های انحرافی عمده فعالیت خود را برای بازگشت زوّار برنامه ریزی کرده اند تا علاوه بر همراهی زائران نسبت به ورود و نفوذ اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ جواد قنبری در گردهمایی اخلاقی و امنیتی طلاب زائر اربعین حسینی اظهارداشت: متاسفانه طی سالهای اخیر بر اثر عدم آگاهی وتشخیص عوام، گروه ها و نحله های انحرافی در کشور فعالیت هایی را آغاز کرده اند که بسیاری از آنان توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی از بین رفته اند.

وی افزود: بخش اعظمی از این آگاهی بخشی به عموم جامعه و مقابله با این نحله های انحرافی بر عهده حوزه های امام صادق (ع) است که جا دارد در حوزه مباحث مربوط به عرفان های کاذب، افکار و اندیشه های انحرافی آنان بحث و گفت وگو شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم خاطرنشان کرد: سه سال قبل نشست های کارگاهی مشترکی بین حوزه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برگزار شد و نتایج خوب و ارزشمندی را برجای گذاشت، چرا که طلاب و فضلا در حوزه های علمیه با مبانی نظری و مطالعات نظری آشنا می شوند و وقتی در کنار عوامل عملیاتی قرار بگیرند نتایج مطلوبی را بر جای خواهند گذاشت.

سرهنگ قنبری با اشاره به ایام تبلیغ مبلغان گفت: بسیار مشاهده شده است که یک مبلغ به دلیل عدم آگاهی از اطلاعات عملی در حوزه تبلیغی خود دچار مشکل و حتی درگیری شده است، بطوریکه نه تنها موفق به ادامه رسالت تبلیغی خود نشده، بلکه مشکلاتی هم برای آن فراهم آورده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سه هدف عمده گروه ها و جریان های انحرافی افزود: « کسب قدرت»، « جذب ثروت» و « شهوت رانی » سه هدف عمده فعالیت گروه های انحرافی است.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است کسانی دنبال این گونه انحرافات و عرفان ها می روند که نتوانستند به عرفان الهی و خدایی دست پیدا کنند و به دلیل انگیزه رسیدن به آن به سهولت جذب افکار و اندیشه های انحرافی این گروه های شیطانی می شوند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم تصریح کرد: طلاب و روحانیون عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) مراقب باشند گروه های انحرافی عمده فعالیت خود را برای بازگشت زوّار برنامه ریزی کرده اند تا علاوه بر همراهی زائران نسبت به ورود و نفوذ اقدام کنند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha