یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام قبادی کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به این که تحلیل گران و سیاستمداران دنیا به این که تفکر بسیجی، ضد تفکر تکفیری است، اذعان دارند، گفت: خوشبختانه این تفکر سبب نجات ما شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: شجره طیبه بسیج که تمام اقشار جامعه با هر تفکر و گرایشی به عضویت آن درآمده اند در راستای سربلندی و عزت اسلام و انقلاب تلاش می کنند و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: انفاس قدسی امام خمینی (ره) سبب شد که شجره طیبه بسیج با قوت به کار خود ادامه داده و از مرزها و کیان انقلاب اسلامی پاسداری کند.

وی در ادامه افزود: ایام هفته بسیج به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی ثبت شده است، لذا همگی باید به پاس ارج نهادن به اقدامات و آرمان های امام خمینی (ره) از انقلاب پاسداری و حفاظت کنیم.

حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: اوج اندیشه اسلامی، حضور در بسیج و همراهی و تقویت آن است، بسیج تشکل و گروهی است که نام و نشان خودشان را در بی نشانی و اخلاص گرفته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به این که بسیاری از تحلیل گران و سیاستمداران دنیا به اینکه تفکر بسیجی، ضد تفکر تکفیری است، ایمان دارند، ابراز داشت: تفکر ایرانی اسلامی یا همان بسیجی، با تفکر خشونت، وهابی و ضد بشری همراهی ندارد و خوشبختانه این تفکر سبب نجات ما شده است.

وی یادآور شد: ایران اسلامی امروز به برکت مجاهدت و رشادت های فرزندان غیور انقلاب، احساس افتخار و سربلندی می کند

این مسئول فرهنگی در پایان با اشاره به جنایات تکفیری ها، تصریح کرد: قطعأ اگر گروهک های تکفیری دستشان به قبور ائمه اطهار(ع) در کربلا و نجف برسد، با هتک حرمت به قبور مطهرشان وضعیت آن ها را به قبرستان بقیع تبدیل خواهند کرد، اما با عنایات حضرت ولی عصر (عج) این اتفاق نخواهد افتاد و پاسداری از این قبور همچنان به قوت خود ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha