یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیوند آسمانی

حوزه / اولین کارگاه آموزشی پیوند آموزشی ویژه طلاب و روحانیون استان فارس با حضور ۱۶۰ زوج جوان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، اولین کارگاه تخصصی پیوند آسمانی با حضور 160 زوج جوان در سالن شهید آیت الله دستغیب(ره) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام عباسپور مدیر مرکز خدمات استان با ارائه گزارشی از برنامه‌های جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در خصوص امور فرهنگی، تربیت بدنی و همچنین مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، با اشاره به رویکرد جدید معاونت خدمات فرهنگی و رفاهی ستاد مرکز خدمات نحوه برگزاری این کارگاه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه مردان بزرگ و موفق زنانی پشتیبان و بلند همت و یاورانی بزرگ داشتند که در تمام موفقیت‌ها خود را مدیون همسران شایسته خود می‌دانستند، گفت: مرحوم آیت الله علامه طباطبایی(ره) می‌فرمودند همه موفقیت‌هایم را مدیون همسرم هستم، او بود که این فرصت‌ها را برای من فراهم آورد تا تفسیر قرآن را به نگارش درآورم.

مدیر مرکز خدمات استان فارس در ادامه مطرح کرد: طلاب و روحانیون جوان و همسرانشان باید همراه و غمخوار یکدیگر باشند و با الهام گرفتن از تعالیم نورانی قرآن مجید و مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و با تکیه بر فضائل مبارک علوی(ع) و فاطمی(س) و سیره نورانی ایشان، با گذشت، احترام، صبر بر مشکلات، تفاهم و امید به آینده ، زندگی خود را آغاز کنند.

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های پیوند آسمانی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت افزایی با هدف موفقیت بیشتر زوجین در زندگی مشترک و فائق آمدن بر مسائل و مشکلات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها اساتید و مشاورین مجرب به صورت مجزا برای زوجین مباحث تخصصی را مطرح می‌کنند گفت: دوره‌های آموزشی پیوند آسمانی موجب موفقیت بیشتر زوجین در زندگی مشترک و رفع مشکلات پیش رو و همچنین انتقال این مفاهیم به نسل جوان شده و  طلاب جوان می‌توانند با بهره‌گیری از این آموزش‌ها به عنوان یک مبلغ مشاور برای جامعه نقش‌آفرینی نمایند.

گفتنی است: برگزاری کارگاه‌های آموزشی جداگانه ویژه طلاب و همسرانشان و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های این همایش و کارگاه تخصصی بود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha