جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فقه ارتباطات

حوزه/ مدیر گروه ارتباطات انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم از برگزاری دومین همایش ملی فقه ارتباطات در فصل زمستان سال جاری در قم خبر داد.

حجت الاسلام محسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این همایش نیز همچون همایش نخست به همت این انجمن و با مشارکت برخی نهادهای حوزوی برگزار می شود و طی آن صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی به بیان دیدگاه های خود درباره فقه ارتباطات می پردازند.

وی افزود: در حال حاضر محورهای فراخوان مقالات مشخص شده است، اما در آینده نزدیک اطلاعات جزیی بیشتری در خصوص این همایش از طریق رسانه های جمعی اعلام خواهیم کرد.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین در ادامه ضمن ابراز خرسندی از این که مباحث نوین علم ارتباطات در بین طلاب و فضلای حوزه جای خود را باز کرده است، گفت: انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم با وجود نوپا بودن تاکنون نشست های مختلفی برگزار کرده و همچنین در حدود 15 همایش ملی و استانی مشارکت داشته است.

وی با اشاره به برگزاری دو نشست مربوط به نقد کتاب با حضور فرهیختگان و صاحب نظران در قم ابراز داشت: ما یک برنامه مدون داریم و در طول سال حداقل هشت نشست را برگزار می کنیم و به همین خاطر دست کم تا پایان سال به غیر از همایش ملی فقه ارتباطات دو یا سه نشست علمی دیگر برگزار خواهیم کرد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha