جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران پژوهشی المصطفی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عباسی گفت: دبیران گروه های تربیتی المصطفی در خط مقدم تحقق چشم انداز این مرکز قرار دارند و وظیفه آنها در تولید علم سنگین است.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباسی، معاون پژوهش المصطفی، در حاشیه برگزاری اجلاسیه گروه های تربیتی المصطفی که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه این سومین اجلاسیه گروه های تربیتی در موضوع آسیب شناسی و ارائه راهکار است، گفت:هدف از برگزاری این اجلاسیه آسیب شناسی و ارائه راهکار و تقویت در عرصه پژوهشی می باشد.

 وی افزود: این اجلاسیه برکات زیادی به همراه داشته است، به طوری که همه دبیران گروه های تربیتی،ضمن بیان مشکلات پیش روی پژوهش و تقویت بهتر آن، دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص کاربردی کردن فعالیت های پژوهشی ارائه و چشم انداز آینده المصطفی و به خصوص پژوهش را مشخص و بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی با بیان اینکه دبیران گروه های تربیتی المصطفی در خط مقدم چشم انداز  این مرکز قرار دارند و وظیفه آنها در تولید علم سنگین است،گفت: برای تحقق این امر می طلبد، اجلاسیه ای در سطح وسیع و تاثیرگذار برای پشرفت و تقویت فعالیت ها برگزار گردد.

معاون پژوهش المصطفی  با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم مسؤلین پژوهش المصطفی تربیت شاگردانی چون ابراهیم زکزاکی است، گفت: این  شخصیت های علمی و بین المللی تاثیرگذار در همین المصطفی رشد کرده اند و توانستند در مراکز علمی و دانشگاهی دنیا مؤثر باشند که یکی از آنها ابراهیم زکزاکی رهبر انقلابی شیعیان نیجریه است که به حق توانست به شایستگی در این عرصه عمل کند و گام های مؤثری در گسترش انقلاب و بیداری مردم بردارد.

 لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، از 294 آثار جدید المصطفی که در سال جدید چاپ و این تجدید چاپ، رونمایی شد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha