یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون

حوزه/ دبیر شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان گلستان گفت: امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم .

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» از گلستان، دومین جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر و معاونین امور طلاب، تهذیب و آمار و بررسی حوزه علمیه استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئول سازمان بسیج طلاب و مسئول امور روحانیون سپاه استان، صبح امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار گردید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان گلستان هدف از برگزاری این جلسه را تقویت و گسترش همکاری حوزه علمیه استان و بسیج طلاب و روحانیون در راستای تحقق هرچه بیشتر تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به بسیج طلاب دانست و گفت: این جلسات که از این پس به صورت منظم و ماهانه برگزار خواهد شد می تواند زمینه ساز گسترش جهاد علمی طلاب و روحانیون باشد.

حجت الاسلام عباسعلی رضایی در پایان یادآور شد: این شورا در زمینه های جذب، آموزش و ساماندهی طلاب و روحانیون بسیجی، اعزام آنها به اردوهای آموزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره ها، ارائه تسهیلات رفاهی و... برنامه ریزی کرده و هماهنگی لازم بین دستگاه های مربوطه را فراهم می کند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha