جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عباس حسینی پور یزد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از تغییر زمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات علمي(المپیاد) طلاب مدارس تحت پوشش مديريت حوزه علميه برادران یزد خبرداد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در  گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد خبر از تغییر زمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات علمي(المپیاد) طلاب مدارس تحت پوشش مديريت حوزه های علميه برادران در یزد داد و اظهار داشت: این مسابقه علمی که قرار بود در تاریخ 26 آذرماه برگزار شود به علت درخواست بسیاری از مدیران و طلاب برای مطالعه بیشتر و افزایش زمان ثبت نامی به ساعت 9 صبح 10 دیماه تغییر یافت

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد تاکید کرد: طلابی که قصد شرکت در این مسابقه علمی را دارند و تاکنون موفق به امر ثبت نام نشده اند، تا تاریخ 3 دیماه فرصت دارند تا با مراجعه به پنل شخصی خود اقدام به ثبت نام کنند.

وی در تشریح شرایط افراد مجاز به شرکت در مرحله مقدماتی این مسابقات گفت: طلابی که حداقل معدل 16 در سطح یک و معدل 15 در سطح عالی بر اساس نمرات نهائی خرداد و شهریور ماه سال تحصیلی گذشته را کسب کرده باشند مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد عنوان کرد: بر اساس آئین نامه مسابقات علمی ملاک تعیین برگزیدگان آزمون در مرحله مدرسه ای کسب حداقل 60% امتیاز برای پایه های سطح یک و 50% امتیاز برای پایه های سطح عالی از آزمون مرحله مدرسه ای می باشد.

وی با اشاره به اینکه سؤالات مرحله مدرسه ای توسط مدیریت استان و مرحله استانی و کشوری توسط کمیته علمی در ستاد طراحی می شود اضافه کرد: تصحیح سؤالات و اعلام نتایج در مرحله مدرسه ای و استانی با مدیریت استانی و مرحله کشوری با ستاد خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: دفترچه سؤالات مرحله استانی مشتمل بر 100 سؤال چهار گزينه اي (تستي) خواهد بود و افراد پس از موفقیت در مرحله مقدماتی به مرحله استانی و در نهایت به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha