یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
خانم عزت حبیبی - یزد

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول اردکان حضور بانوان طلبه در فضای مجازی را یک ضرورت خواند و گفت : بانوان طلبه فضایی را که دشمن برای تخریب در اختیار دارد تبدیل به فرصتی برای تبلیغ دین کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، خانم عزت حبیبی، در نشستی با موضوع فضای مجازی در جمع بانوان حوزه تخصصی فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان(فقه و اصول) اظهار داشت : فضای مجازی فرصتی که اگر ضایع شود خدای متعال از ما سوال خواهد کرد.

وی افزود : فعال بودن بانوان طلبه در عرصه فضای مجازی کشور با رویکرد شبکه های اجتماعی یک ضرورت است و این فضایی را که دشمن برای تخریب در اختیار گرفته را تبدیل به فرصت کنیم.

این استاد حوزو تصریح کرد : می توان با مهندسی معکوس، مکر دشمنان را در فضای مجازی به خودشان برگرداند و بانوان طلبه ای که به دلیل داشتن فرزند و تحصیل فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره ندارند می توانند با کمترین امکانات در این زمینه تبلیغ در فضای مجازی فعالیت کنند.

حبیبی توصیه کرد : بانوان طلبه با تشکیل گروه‌های تبلیغی اقدام به فعالیت و همکاری در فضای مجازی نمایند.

در ادامه این نشست هر یک از بانوان طلبه نظرات موافق و مخالف خود را در زمینه موضوع نشست بیان کردند و برخی به فیلترینگ فوق العاده در کشورهای غربی اشاره کردند که از جمله آنها فیلترینگ 70 در صدی رژیم صهیونیستی  است که رتبه اول را در جهان دارد لذا آن آزادی ای که غرب از آن دم میزند و آن را برای ما می خواهد برای خودشان وجود ندارد و چرا قانونی در کشور ما برای عدم استفاده کودکان زیر 12 سال از فضای مجازی نیست در حالی که این قانون ممنوعیت در برخی کشورها وجود دارد.

در ادامه نشست، گروه دیگری از طلاب این عقیده را به نقد کشیده و اظهار داشتند: نه تنها حضور فعال طلاب در این فضاها مانعی ندارد بلکه خود یک وظیفه است، چنان که مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان به این مهم اشاره کرده اندو ازجمله :"این فرصت فوق العاده ای است، نباید این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شود، خدای متعال روز قیامت سوال خواهد کرد."

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha