یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اظهارات ملکه زیبایی

حوزه/ سازمان برگزار کننده مسابقات ملکه زیبایی در پورتوریکو، فعالیت نفر برگزیده در سال ۲۰۱۵ را به علت انتشار مطالب موهن به اسلام تعلیق کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ديستني فيليز ملکه زیبایی پورتوریکو در سال 2015 چهار روز قبل در صفحه توییتر خود نوشت: همه آنچه مسلمانان انجام می دهند فروش نفت و انجام فعالیت های تروریستی علیه کشورهای جهان است.

وی همچنین نوشته بود: هیچ شباهتی بین یهودیان و مسیحیان و بین مسلمانان نیست؛ چون در کتاب های مقدس یهود و مسیحیت دستوری درباره تروریسم وجود ندارد.

البته این شخص صفحه خود را از سایت توییتر پاک کرد ولی CNN توانست به نسخه ای از آن دست یابد.

وی این جملات را در پاسخ به مایکل مور کارگردان مشهور آمریکایی بیان کرد. مایکل مور چندی قبل تصویری از خودش جلوی برج دونالد ترامپ جمهوری خواه اهانت کننده به مسلمانان منتشر کرد که روی آن نوشته بود همه ما مسلمانیم.

در همین حال سازمان برگزار کننده مسابقات ملکه زیبایی در پورتوریکو با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اظهارات ديستني فيليز در تناقض با این سازمان است لذا وی به مدت نامعلوم تعلیق می گردد.

فيليز هم با عذرخواهی از رفتار خود اعلام کرده است: از کسانی که از کلمات من ناراحت شدند عذرخواهی می کنم. من قبل از هر چیزی در برابر زورگویی ایستاده ام و اگر هم بخواهم نسبت به کسی کاری انجام دهم، آخرین کار زورگویی است. بار دیگر از کسانی که از کلمات من ناراحت شدند عذرخواهی می کنم

انتهای پیام/20/313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha