جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
علامه حلی

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام محمد صادق سلیمانی، دبیر جشنواره استانی علامه حلی مازندران امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان در مدرسه علمیه زینوند بهشهر از تمدید مهلت ارسال آثار طلاب به دبیرخانه جشنواره علامه حلی تا پایان دی ماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با ارسال آثار از سوی طلاب ارزیابی های داوران نیز در استان آغاز شده است.

وی با بیان این که جشنواره علامه حلی شروع بسیار خوبی برای تقویت امر پژوهش در مدارس علمیه استان ها است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت بحث پژوهش در مدارس علمیه استان یک رونق خاصی گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در آینده ای نزدیک شاهد تحولات بسیار مناسبی در بحث پژوهش مدارس علمیه استان خواهیم بود، تصریح کرد: جشنواره علامه حلی برای شناسایی استعدادهای پژوهشی و همچنین رونق فعالیت های پژوهشی در مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره علامه حلی در مازندران در ادامه، هدف از برگزاری این جشنواره را استعداد سنجی و تقویت ظرفیت های علمی طلاب دانست و خاطرنشان کرد: طلاب جوان با ارائه مقالات و آثار مکتوب خود جرأت قلم زدن را در خود تقویت می کنند لذا شرکت در این جشنواره ها فرصت خوبی برای بالا بردن توان علمی و نگارشی طلاب می باشد.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید به این مطلب که فعالیت های علمی پژوهشی باید از حاشیه به متن حوزه‌های علمیه وارد شود، افزود: مشارکت اساتید در امور پژوهشی گامی مؤثر در جهت تشویق طلاب به این امر است که باید به آن پرداخته شود.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha