شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسینی خراسانی

حوزه/ استاد حوزه گفت: علمای الازهر نه تنها در برابر این جنایت و خباثت ها اعتراض و محکوم نمی کنند، بلکه جای تأسف است اعمال زشت و ناپسند تروریست های تکفیری داعش را تأیید هم می کنند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی امروز در مراسم جشن و سرور و عمامه گذاری طلاب در سالروز فرخنده میلاد پیامبر اسلام (ص) و فرزندش امام جعفر صادق(ع) که  با حضور روحانیون و سایراقشار مختلف مردم و آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قم  بر گزار شد، ضمن تبریک گفت:  وجود پیامبر اکرم(ص) منشاء همه خیراتی است که شامل همه موجودات می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه  افزود: آن حضرت  به فرموده خدای متعال رحمه للعالمین است و این رحمت فراگیر است و همه موجودات از آن بهره می برند.

استاد حوزه بیان داشت: این رحمت اختصاص به موجودات ندارد، بلکه فرشتگان مقرب الهی مانند جبرئیل را شامل می شود و از جمله نعمت امنیت  که بزرگترین نعمت بود که شامل جبرئیل(ع) شد.

حجت الاسلام و المسلمین  حسینی خراسانی اظهار داشت: پیامبر(ص) گل سرسبدنظام  آفرینش، غم خوار بشر است، ولی امروز شاهد  بعض جنایتها در دنیا هستیم که اصلا با منطق دین پیامبر خاتم (ص)مطابق ندارد و این جنایت ها فقط بر غم واندوه  ایشان می افزاید و قلب نازنین رسول الله را جریحه دار می کند.

وی گفت: گروهی فاقد هویت انسانی، مدعی طرفداری از مکتب پیامبر(ص)شده اند و نام او را بر پرچم سیاه  خود نقش بسته اند وبر اندیشه الحادی خود حک کرده و به نام رسول الله پرچم را برافراشته و زشت ترین جنایت را مرتکب می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی بیان داشت: این گروه ضاله، زنان ایزدی را به اسارت می گیرند و به عنوان برده آنها را می فروشند. بد تر از همه این که  علمای الازهر  نه تنها در برابر این جنایت و خباثت ها اعتراض و محکوم نمی کنند، بلکه جای تأسف است اعمال زشت و ناپسند تروریستهای تکفیری داعش را  تأیید هم می کنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه حوزه در برابر این جنایت ها و جهانی کردن اسلام ناب محمدی(ص) وتبلیغ چهره ربانی پیامبر خاتم(ص) سنگین است گفت: حوز و مردم جامعه موظفند چهره ربانی و رحمانی پیامبر(ص) را بیش از گذشته به جهانیان نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت:  یک اتفاق در  فرانسه  افتاد وآن همه سر وصدا شد، ولی نظیر همین جنایت در کشور  مسلمان نیجریه افتاد و آن همه مردم مسلمان و شیعه به خاک و خون کشیده شده اند دنیا در برابر این جنایت

سکوت کرد و مدعیان حقوق بشر هم سکوت کردند و نظاره گر بودند.

وی  تأکید کرد: حوزه  پویا  وظیفه  دارد تا چهره مظلوم پیامبر را به جهانیان بشناساند.

انتهای پیام313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha