سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آیت الله جوادی آملی

حوزه/ در حال حاضر با توجه به موقعيت حساس و شرايط موجود نبايد کاري کرد تا تنش ايجاد شود؛ راه هايي وجود دارد تا عربستان سر جايش بنشيند.

به گزارش خبرگزاری حوزه» حضرت آيت الله جوادي آملي امروز  در ديدار جانشين فرماندهي ناجا  با تقدیر از خدمات نيروي انتظامي و با بیان این که تلاش های این نیرو  مقبول ذات اقدس الهي است  به برخي  از مشکلات در جامعه اشاره کردند و بیان داشتند: باید به مستمندان در جامعه بیشتر توجه شود؛  چرا که این عمل  از سيره امامان معصوم(ع) است،  مسئولان بايد بر ضرورت ايجاد اشتغال و رفع بيکاري در جامعه، تلاش بيشتري داشته باشند.

اين مرجع تقليد در ادامه  با اشاره به شرايط منطقه و جهان، با بيان اين که کشور ايران در بين کشورهاي منطقه خاورميانه از امنيت برخوردار است، تصريح کردند:در حال حاضر با توجه به موقعيت حساس و شرايط موجود نبايد کاري کرد تا تنش ايجاد شود.

حضرت آيت الله جوادي آملي در ادامه به اعدام آيت الله نمر از علماي  شيعيان در عربستان از سوي رژيم آل سعود اشاره کردند و گفتند:راه هايي وجود دارد تا عربستان سر جايش بنشيند و لازمه آن بصيرت است.

ایشان  با اشاره به اهميت امنيت در جامعه، به بيان برخي نا امني ها در کشورهاي منطقه پرداختند و تاکيد کردند: اگر امنيت نباشد، داشتن دين و ايمان آسان نيست.

اين مرجع تقليد سپس با بيان اينکه امنيت به سود همه است، بر لزوم بصيرت افزايي، بخصوص قشر جوان در جامعه تاکيد کردند.

در ابتداي اين ديدار نيز جانشين فرماندهي ناجا سردار اسکندر مومنی طي گزارشي، با بيان اينکه هر سال دوره هاي بصيرت در قم با حضور فرماندهان ناجا برگزار مي شود، اظهارداشت:در اين دوره مديران و فرماندهان ناجا در بخش هاي مختلف اعم از جانشينان، فرماندهان استان ها و جانشينان روساي پليس هاي تخصصي و همچنين مسئولان سازمان عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات و نيز معاونان و فرماندهان مرزباني ناجا حضور داشتند.

وي با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه امسال، بر اهتمام نيروي انتظامي در تامين امنيت تاکيد کرد.

سردار مومني سپس با اشاره به ماموريت هاي ناجا اعم از امنيت اخلاقي، امنيت مرزها، پيشگيري از سرقت و تلاش در جهت کاهش ‌تصادفات، افزود:در کنار اين مأموريت ها، موضوع صيانت و پيشگيري کارکنان در دستور کار ما قرار دارد و خودمان را نيز بي نياز نمي دانيم و با حضور در قم از محضر مراجع عظام و علما بهره مند مي شويم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha