سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 366389
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مدرسه عالی فقه و اصول طلبه می پذیرد

حوزه/ مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم، شرایط پذیرش طلاب سطح عالی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم از میان ممتازین جهت تحصیل در سطوح عالی پذیرش می نماید.

بر اساس این گزارش، اتمام کامل سطح یک با حداقل معدل 18، قبولی در مصاحبه علمی، تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره، تعهد به حضور تمام‌وقت در برنامه‌های مدرسه و عدم اشتغال در سایر مراکز علمی حوزه و دانشگاه از جمله شرایط پذیرش در این مدرسه می باشد.

حافظان قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، داشتن سابقه علمی ‌پژوهشی و داشتن سابقه تدریس معتبر از اولویت های پذیرش ذکر شده است.

ادبیات عرب (صرف، نحو، منطق و بلاغت) و فقه و اصول فقه (در حدّ سطح 1)، مواد آزمون می باشد.

بهره‌مندی از اساتید مجرب و با سابقه، بهره‌مندی از اساتید راهنما جهت مشاوره علمی و تحصیلی، استفاده از  کتابخانه تخصصی‌ فقه و اصول در کلاس‌ها، بهره‌مندی از کلاس‌های مهارت‌محور و کارگاه‌های کارورزی استنباط‌ فقهی، امکان ادامه تحصیل در سطح‌خارج (تخصصی)، استفاده از طلاب مدرسه جهت تدریس در حین تحصیل، معرفی طلاب موفق پایان هر دورۀ مدرسه جهت عهده‌داری کرسی تدریس سطوح‌عالی، کمک‌ هزینه تحصیلی مناسب و  استفاده از حمایت های مادی و معنوی دیگر و اختصاص سرویس ویژه جهت ایاب و ذهاب طلاب از جمله مزایای تحصیل در مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم می باشد.

یادآور می شود، تاریخ ثبت نام از تاریخ 17/10/1394 الی 25/10/1394 بوده و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام: تصویر  تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی،4 قطعه عکس ، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و دو استاد شناخته شده، ارائه ارزیابی تحصیلی اتمام سطح یک با حداقل معدل بالای 18، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل، گواهی اولویت‌های پذیرش (در صورت دارا بودن) و تکمیل تعهدنامه‌ها و فرم های مربوطه می باشد.

خاطرنشان می شود، 26 دی ماه سال جاری، زمان برگزاری مصاحبه علمی بوده و مکان برگزاری آن مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم واقع در پردیسان، بلوار امام صادق (علیه‌السلام)، بلوار شهید مولوی، طبقه دوم اعلام  می باشد.

گفتنی است: نتایج در تاریخ 30/10/1394  و از طریق سایت مدیریت حوزه علمیه استان قم اعلام خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ علاقمندان می توانند برای ثبت نام از پنل شخصی سامانه نجاح اقدام نموده و یا با شماره تلفن: 02532812798 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجتبی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام خود این مدرسه سایتی برای آشنایی بیشتر ندارد؟