سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 366534
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
پاسخ به شبهات

حوزه/ معاونت تهذیب مدرسه علمیه مرکزی شیراز علاوه بر ایجاد دفاتر پاسخگویی به سئوالات دینی در این مدرسه، برای رفاه هرچه بیشتر مردم ولایتمدار شیراز و دسترسی آسان‌تر آنان به اطلاعات مورد نیاز، به صورت تلفنی و حضوری از ساعت ۸ تا ۱۴ در حال خدمت رسانی و فعالیت می باشد.

حجت الاسلام جوکار، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز گفت: به منظور پیرایش باورهای اعتقادی از خرافات و شبهات و تبیین انحطاط و بطلان مکتب های انحرافی، واحد پاسخگویی به مسائل شرعی به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه مرکزی شیراز علاوه بر ایجاد دفاتر پاسخگویی در این مدرسه، برای رفاه هرچه بیشتر مردم ولایتمدار شیراز و دسترسی آسان‌تر آنان به اطلاعات مورد نیاز، به صورت تلفنی و حضوری از ساعت 8 تا 14 در حال خدمت رسانی و فعالیت هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه حوزه علمیه مرکزی شیراز، واقع در مسجد جامع شهداء جنب ورودی یکی از صحن های حرم مطهر شاهچراغ(ع) واقع شده است، این واحد با حضور طلاب و روحانیون روزانه پذیرای زائرین و مجاورین این حرم احمدی و محمدی(ع) به جهت پاسخگویی به مسائل و رفع شبهات مراجعه کنندگان می باشند.

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: مراجعه کننده به صورت تلفنی می توانند از امکانات غیرحضوری این واحد با شماره 07132247367 در موضوعات پاسخگویی به سؤالات شرعی، پاسخگوی احکام خمس و زکات، تقلید، نماز، روزه، وصیت، وقف و ارث و ... با ذکر نام مرجع ‌تقلید خود، پاسخ سؤالشان را بر اساس نظر آن مرجع دریافت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: انجام تکالیف و وظایف شرعی ، منوط به داشتن علم و آگاهی کامل به مسائل شرعی است . لذا واحد پاسخ گویی معاونت تهذیب مدرسه جهت پاسخ به این نیاز ضروری مراجعه کنندگان که بی توجهی به آن، موجب لغزش های بزرگ انسان خواهد شد، به عنوان اصیل ترین وظیفه ی خود و وظیفه طلاب این مدرسه، دفاتر پاسخ گویی به سوالات شرعی را سامان دهی کرده است .

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضي IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    1 0
    ايا عقيده به جن جزو خرافات است؟ لطفا از خرافات نام ببريد و در صورت امكان ليستي از ان ها بدهيد.