پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصلحی

حوزه/ معوقات بانکی در کشور یکی از مهمترین مشکلات کشور است که این معوقات برای ۴۰۰ نفر است که قابل توجیه نیست؛ به دلیل شایعه سازی هایی که در این زمینه انجام می شود مدیران اقتصادی به مشکل در تصمیم گیری دچار می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حیدر  مصلحی امشب در همایش بصیرت علوی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: رهبر انقلاب پس از تبیین نفوذ از طریق تحریف سخنان، گفتند؛ اگر ملت ما از راه امام(ره) غفلت کرده و یا راه را گم کند ویا عمدا این راه را کنار بگذارد، سیلی سختی خواهد خورد.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: ایشان در موقعیتی این سخن را بیان کردند که در موضع مدیریت عالی جامعه و در جایگاه ولایت فقیه هستند و در سالهای رهبری ایشان سخنی با این تعبیر سابقه نداشته است؛ این سخن رهبری سه نسل کشور را مورد خطاب قرارداده است.

وی خاطرنشان کرد: طراحی دشمن در این زمینه است که این راه را گم کنیم؛ امام نسبت دادن سخنان به خود را در وصیت نامه خود بیان کرده اند و عنوان کرده اند که اگر کسی سخنی را به ایشان نسبت داد با چه معیاری باید این سخنان را سنجید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران راه امام(ره) را باید از صحیفه نور بگیریم، اظهارکرد: اگر کسی این راه را عمدا کناربگذارد، وارد فاز نفوذ شده است؛ طراحی دشمن این است که از طریق نفوذ، راه امام، کنار گذاشته شود امام راحل فرمود، آمریکا شیطان است و با این شیطان نمی تواند به تفاهم رسید.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: ایجاد اصطلاحات جدید و حذف اصطلاحات امام (ره)از دیگر طرق نفوذ است؛ از دوره های گذشته این مساله آغاز شده است و امروزه پروژه تحریف امام در مراحل خاص خود قراردارد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مرحله چهارم تحریف، دوسال آخر دولت دهم بود؛ یک گروه به نام حلقه انحراف شکل گرفت که این گروه به دنبال تحریف سخنان امام بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اظهارکرد: نفوذ دارای دو شکل موردی و جریانی است؛ نفوذ موردی، شامل مواردی چون ترور فیزیکی، ترور شخصیتی، از جمله ایجاد انجمن حجتیه و بهاییت و وهابیت، به قدرت رساندن فرد و استفاده از وی در مواقع حساس است.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: بنی امیه تاریخ اسلام را دستخوش تغییرات اساسی کرد و معاویه با جنگ نرم وسیع خود، کاری کرد که زمانی که امام علی(ع) محراب عبادت به شهادت رسیدند مردم از نماز خواندن ایشان تعجب کردند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل اسلام آمریکایی را اسلام بنی سفیانی معرفی می کند و اگر به دقت تاریخ اسلام را مطالعه کنیم به تطبیق عجیب و بسیار جالب توجه امام راحل بین این دو پدیده پی می بریم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: معاویه، یک شخصیت سیاسی پیچیده شیطانی است که در تاریخ نظیری ندارد؛ امروز پس از 1400 سال یهود صیهونیسم نیز از این مدل استفاده کرد و تلاش کرد که از جریانات همراهی استفاده کند که به جان اسلام بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اظهارکرد: نفوذ جریانی نیز دارای ابعاد مختلفی است؛ نفوذ جریانی دارای وسعت منطقه ای، کشوری، قومی، مذهبی و جغرافیایی و جهانی است.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: امام سجاد (ع) فرمودند، نفوذ شیطان به حدی است که در تمام رگ های انسان وارد می شود و این نفوذ جریانی توسط شیاطین امروزی نیز دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: این نفوذ با حزب دنبال می شود؛ سرویس« ام ای سیکس» انگلیس دارای دو استراتژی احزاب و جنود است که خداوند در خصوص هر دوی این مسایل در قرآن تذکر داده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: استراتژی آنها در این مسیر آن است که در مرحله اول به دنبال خواص رفته و آنها را دچار اشتباه محاسباتی کند؛ در فتنه 88 سفارت انگلیس در تهران 250 کارمند داشت که 200 نیروی آنها ایرانی بودند که هر شب از طریق سفیر انگلیس برنامه می گرفتند.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: استراتژی دوم آنها، استفاده از اراذل و اوباش خیابانی بود که در کودتای 28 مرداد نیز نظیر همین مساله به وقوع پیوست؛ دقیقا همین استراتژی در فتنه 88 نیز به کار گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: اولین حوزه نفوذ، نفوذ در دستگاه محاسباتی و خواص است که این گروه را به اشتباه بیاندازند؛ دشمن تلاش بسیاری در این زمینه دارد و از مسیرهایی چون تهدید و ایجاد ترس استفاده می کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در طول عمر انقلاب تا کنون همه جنگ ها با آمریکا صورت گرفته است و جنگ با آمریکا بحث امروز و دیروز نیست؛ در هشت سال جنگ و قبل و بعد آن آمریکایی ها محور تمام جنگ ها و تهدیدات و فشارهای مختلف علیه ایران بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اظهارکرد: اقدام دیگر آنها در این مسیر، وعده های دروغین است؛ در دو سال اخیر وعده های دروغ بسیاری صورت گرفته است؛ اقدام اخیر آمریکایی ها در زمین گردشگری و مصوبه کنگره که از چند سال پیش نیز تصویب شده بود، در همین زمینه بود.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: اقدام دیگر در زمینه ایجاد اشتباه محاسباتی در کشور، مشغول کردن به خیال پردازی و آرزوهای دور و دراز است؛ زیباجلوه دادن عملکرد نادرست از راهکارهای آنها در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: معوقات بانکی در کشور یکی از مهمترین مشکلات کشور است که این معوقات برای 400 نفر است که قابل توجیه نیست؛ اگر نگاهی به وضعیت اقتصادی امروز داشته باشیم می بینیم که به دلیل شایعه سازی هایی که در این زمینه انجام می شود مدیران اقتصادی به مشکل در تصمیم گیری دچار می شوند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: القای این گفته که نمی توانیم کاری انجام دهیم از دیگر حربه های نفوذ دشمن در این زمینه است؛ امروز جایگاه علمی ایران در دنیا بسیار بالاست و رهبری نیز با همین ظرفیت ها بیان کردند که تمدن اسلامی در حال شکل گیری است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اظهارکرد: غفلت و انکار کردن امدادهای الهی از دیگر حربه های دشمنان در این زمینه است؛ از دیگر حربه دشمن این است که این گروه به دنبال زدودن خطوط قرمر است.

وزیرسابق اطلاعات کشور بیان کرد: القای ضرورت کنار آمدن با کدخدا به عنوان تنهاترین گزینه از حربه های امروز دشمن است؛ تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مشکلات مرتبط با تحریم است؛ حجم نقدینگی در کشور ما در اوج تحریم در ایران دو برابر و نیم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیوند زدن مشکلات کشور با فعالیت های بین المللی ایران و حمایت ما از سوریه و عراق، ایجاد اشتباه محاسباتی در کشور، رشد تجمل گرایی در کشور  از دیگر حربه های دشمنان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha